Organizowanie imprez na Rynku
Na przestrzeni lat leszczyński Rynek wielokrotnie sprawdzał się jako arena wszelkiego rodzaju imprez, spotkań i eventów. Atrakcje sportowe, kulturalne, koncerty, pokazy motoryzacyjne - mieszkańcy Leszna wielokrotnie mogli brać udział w tego oraz innego typu wydarzeniach. Niepowtarzalny klimat i jedyna w swoim rodzaju atmosfera starówki sprawia, że Rynek w Lesznie jest przez organizatorów z chęcią wybierany na miejsce organizacji wydarzeń. Należy jednak pamiętać, że niemal każde wykorzystanie placu miejskiego, w tym przypadku w celu przeprowadzenia imprezy, wymaga zgody Urzędu Miasta, który udostępnia Rynek dla organizatorów wydarzeń niekomercyjnych. Zasady korzystania z leszczyńskiego Rynku na cele związane z organizowaniem wydarzeń niekomercyjnych określa poniższy regulamin.
Wydział właściwy Biuro Prasowe Urzędu Miasta Leszna zamieszcza informację o wydarzeniu w internetowym kalendarzu imprez oraz przygotowane przez organizatora zaproszenie i relację z wydarzenia na stronie www.leszno.pl. Ponadto organizator jest zobowiązany do oznakowania miejsca wydarzenia za pomocą wypożyczonego z wydziału właściwego ds. rozwoju Urzędu Miasta Leszna (w tym roll-up, baner z logo) i/lub z Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (w tym baner z logo, winder, bramka i balon pneumatyczny) nośnika reklamowego miasta).
CENNIK z tytułu korzystania z placu miejskiego – Rynek w Lesznie
Działalność handlowa i usługowa (w tym handel i usługi w trakcie wydarzenia niekomercyjnego):
- 4,00 do 5 m2 włącznie / dzień
- 16,00 od powyżej 5 m2 do 20 m2 włącznie / dzień
- 40,00 od powyżej 20 m2 do 50 m2 włącznie / dzień
- 80,00 od powyżej 50 m2 do 100 m2 włącznie / dzień 1
- 50,00 powyżej 100 m2 / dzień
KONTAKT:
Anna Bartosz-Kosmala
Urząd Miasta Leszna
Wydział Promocji i Rozwoju
ul. Metziga 1,
tel. 65 537 36 85,
e-mail: rewitalizacja@leszno.pl; akosmala@leszno.pl